Przed wysłaniem do nas produktu prosimy o wcześniejsze skontaktowanie się z nami i wysłanie maila na kontakt@kisskin.pl w celu ustalenia adresu do zwrotu, ponieważ jest inny niż na formularzu.

Oczywiste jest to że zależy nam na pełnej satysfakcji naszych klientów, dzięki czemu mamy niewiele zwrotów. Jeśli jednak okaże się, że zamówiony przez Ciebie produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić na następujących warunkach:

  1. Zwrot artykułu musi zawsze odbywać się w porozumieniu ze sklepem Kisskin. W celu zwrócenia artykułu, prosimy o uprzednie skontaktowanie się z nami kontakt@kisskin.pl

  2. Zwroty możliwe są tylko w ciągu 14 dni. Okres ten zaczyna się w dniu dostarczenia zamówienia.

  3. Przesyłka zwrotna odbywa się na koszt i ryzyko kupującego, co oznacza że Kisskin nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę przesyłki zwrotnej.

  4. Zwracane artykuły muszą znajdować się w oryginalnym opakowaniu, ponadto akceptujemy tylko biżuterię w stanie idealnym, bez śladów użytkowania oraz niezniszczoną.

  5. Zwrotowi ani wymianie nie podlega biżuteria zrobiona na zamówienie, przeceniona z zakładki SALE oraz Pre Order i kolczyki ze względów higienicznych.

  6. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć oryginał lub kopię zakupu.

Formularz do pobrania w przypadku zwrotu.